sobota, 14 grudnia 2013

Biało - granatowa herbaciarka

Witajcie Kochani
Troszkę zaległości ostatnio mi się uzbierało, zarówno na moim blogu, jak i na Waszych.
Skończyłam ostatnio kilka prac, jednak niewiele mają wspólnego ze świętami Bożego Narodzenia.
Dziś herbaciarka, która dość długo u mnie leżała i czekała na moją wenę. Czasem po prostu brakuje mi cierpliwości do białych rzeczy, a wszystko przez te paproszki, które nagle wyłażą nie wiadomo skąd.
Wracając do pudełeczka z ostatniego postu, napis w nim wykonałam przy pomocy farby i cienkiego pędzelka, a w najwęższych miejscach pomogłam sobie różową kredką.



Pozdrawiam Was cieplutko
Marcelina

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna herbaciarka, taka czyściutka, dopieszczona. Niełatwe to jest a Tobie się udało. Fajnie przetarte boczki, ładna delikatna koronka, wszystko pięknie razem się komponuje, środek też uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ślicznie! Bardzo elegancko i gustownie. I uroczo z tą koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbaciarka piekna ,taka subtelna, no i napis taki wypracowany, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna!! a przy okazji radosnych świat i udanego kolędowania :)

    OdpowiedzUsuń